Buharlı Zürafa


Bugün çok az bilinen, tuhaf ama bir o kadar ilgi çekici bir müzik grubundan bahsedicem millet. Pandomim, steampunk ve robot kelimelerini duyduğunuzda heyecanlanıyorsanız tam sizlik bir grup. İşte bu möhemmel grubun adı Steam Powered Giraffe. İlginç üyeleri müzik dışında varklı videolar da çekiyorlar. Buradan Youtube kanallarına gidebilirsiniz sayın osuruğu cinliler. Ayrıca bazı popüler şarkılara cover da yapıyorlar. İnsan keşke diyor, keşke benim ülkemde de böyle orijinal gruplar çıksaaa. Adamların her biri hem pandomim sanatçısı hem bir sürü enstrüman çalıyor. Ben kaç haftadır mızıkada “Daha Dün Annemizin.mp3” çalabiliyorum 😦 . 

Grup Üyeleri

The Spine
The Spine

Rabbit
Rabbit

Hatchworth
Hatchworth

Benim favorim Rabbit tabi. Şapkası çok güzel lan. Tabi şapkayı çıkarınca keli ortaya çıkıyor orası ayrı da. Neyse, alın size en sevdiğim şarkıları:

Mutlu edici değil mi ha 😀 ?

Bana Güldün

Sen de osur lan, neyin eksik?

