Napolili Türk


Türkler hakkında yapılan filmleri ararken bulmuştum bu filmi. İzleyemedim ama bir araştırayım dedim. Wikipedia’de yoktu yani en azından Türkçe’sinde. Ben de ekleyeyim dedim. Toto adlı İtalyan oyuncu filmde tipik Osmanlı erkeğini canlandırıyor. Hiç duymamış olmamız tuhaf biraz 😀Un turco napoletano (1953) Poster

Oyuncular

  • Totò – Felice Sciosciammocca
  • Ignazio Balsamo – Luigi
  • Isa Barzizza – Giulietta
  • Primarosa Battistella – Lisetta
  • Liana Billi – Giuliana
  • Carlo Campanini – Don Pasquale
  • Anna Campori – Concettella
  • Mario Castellani – L’onorevole Cocchetelli
  • Dino Curcio – Michele
  • Christiane Dury – Marion
  • Franca Faldini – Angelica
  • Amedeo Girardi – Ignazio
  • Aldo Giuffrè – Faina

Sen de osur lan, neyin eksik?

