Kendini Denemeden Başkası Olmaya Çalışmak


Yani neden? Tek tipleşen dünyada bari sen tek tipleşme be güzel kardeşim. Küreselleş ona karşı değilim, senin seçimin sonuçta. Neyse cıvıtmadan devam edem. Dünyaya bir kere geliyorsun, başkası gibi neden yaşayasın? Zaten bir tane “başkası” var, sevgilisi sana da mı “ıhı ıhı”, eğer amacın karı-kızsa? Neden karşı cinsi çok yukarıda görüp yükseklerden uçarsın ki biricik kardeşim? Halbuki sana bir laf etse tumana sıçarsın heyecandan. Kendin olsan n’olacak? Zaten kendin olmadan sevgili olsan ne zamana kadar sürecek ilişkin? Sabah uyanınca balkona karşı osuran çocuk sana diyorum, ne zamana dek havalı olmaya çabalayacaksın? Kendin ol be mübarek, bir şans ver kendine. Belki özgün olmaktadır ilacın eğer oyunculuk yeteneğin yoksa. Utanıyorken havalıyı oynamak çok riskli yukarıdaki “tuman” olayı misali. Kendin ol, hayatı trolle ve tekdüze yaşama be mü’min arkadaşım. Mizah anlayışın varken neden ciddi olmaya çalışıyorsun, mizahı sevenlerle beraber ol ne gerek var diğerlerine? Her neyse, anlatmak istediğim çok da kafam karışıyor yazarken 😀 

Tavsiye silsilesinden sonra bir de bu gibi vakaların çevresinde bulunmanın doğurduğu şeycikleri yazayım biraz da. Eğer etrafınızda böyle insan çoksa vay halinize. indir

 

O kadar sahteliğin arasında kendiniz olduğunuz için dışlanırsınız, eleştirilirsiniz. Şüphesiz ki sizi onların benzediklerine benzetmeye çalışırlar. “De ki; ben sizin benzediklerinize benzeyecek değilim. Siz de benim gibi olacak değilsiniz. Siz size, ben bana.” . Tabi her şeyin ötesinde, bu tip bir durumda çok yıpranırsınız, yazıldıysa bozulsun çok kötü durum. İçim parçalandı devam edemiycem öhö öhö öhö 😦

Eğer grubunuzda bir veya iki kişi öyleyse neler olur onları yazayım bir de. Çoğunlukla kendilerine güvenmedikleri için çok kararsız kişilikleri olur. Yani, başkası olma yoluna girdikleri zaman egoları yükselir ama yine de kendilerine güvenmezler ve görsel açıdan başkası oldukları halde düşünsel açıdan bir çük mesafesi ilerleyememiş olurlar. Temelleri sağlam olmadığı için orayı takviye amaçlı diğer arkadaşlarını gömme çabaları olabilir. Bu en belirgin özelliklerdendir hatta. Başkası olmaya çalışırken kaybettiği kimliği sizden üstündür(sümme haşa). Tipinize, söylemlerinize, her şeyinize bir şeyler der, ama dine küfreden putperest pezevengin ta kendisidir. Çok uzadı bu osuruk koklayanın burun deliği mahvolacak. Bundan mütevellit hemen özet geçeyim; If you can’t be yourself, you’re nobody.

 

 

Sen de osur lan, neyin eksik?

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s