Yama Notu 2.1.Çük


Sakar bir osuruğu cinli olduğumdan siteyi düzeltirkene bir hatamdan ötürü kullanıcı bilgileri silindi(ama hala yüreğimde yaşıyorsunuz). Tekrar diriltmek için Ruunerifycığıma rica etmeyi planlıyorum bakalım bana küsecek mi osuruğu cinli mübarekler. Bunların yanı sıra siteye çük kadar bir sohbet şeysi(sağ tarafta Osurş) ve bir kaç gereksiz yenilik ekledim. Yukarıda bir galp var artık sizlere sevgi şeysi olsun diye şey yaptım. Ayrıca deneysel amaçlardan ötürü self-hosted bir site daha açtım(bu sitenin kopyası ama daha özgür hareket edebiliniyor) ve o sitede ekstra özellikler ve daha komplike bir tema arayışında olmayı planlıyorum. Şimdilik hiç fark yok ama bu kullanıcı silinme şeysi hızımı kesti(çok da sövmeyin insanlık hali 😦 )

Her neyse siz mışıl mışıl uyuyorken siteciğimize bir de boklu bir tasarım yaptım. Bu tema -ki aslında bir kaç görsel ekledim tam da sayılmaz- değişikliği hakkında ne düşünüyorsanız aşağıdaki anket şeysinden bana dönüt yollayabilirsiniz.

Alakaya Bokdanoz Bonuz:

Yama Notu 2.1.Çük” üzerine 5 yorum

  1. ben daveti kabul etmek icin insan üstü caba sarfedip sonunda 221b ye yaptırdım şimdi gelde küsme tekrarmı ugrascaz eleştirileri çekemedin sen belli sgfj

    Beğen

      1. İşten çıkarılmışa döndük resmen 😦 instagramdan geri takipte yapmadın. Bence sen bu yaz hasta olacan dbbsdn

        Beğen

Sen de osur lan, neyin eksik?

