Nezih Parkın Ilk ve Tek Koruyucusu (HIMTO)


Hello motheryuckers önce HIMTO’ı açıklığa kavuşurayım. How I Met The One köşesi açıyorum. Peki neden köşe açmıyorsun?? çünkü hiçbir fikrim yok nasıl yapacağımdan. Sonuna (HIMTO) koymak daha mantıklı ve kolay geldi. Evet O harikalıktan ölen insanı bulana kadar bu köşeye her etkileşimi her denemeyi yazacağım. Neyyse şimdi gelelim nezih parka bu park evimin hemen altında bulunan her bir olayı en küçük ayrıntısına kadar görebildigim güzel park. Sabahın köründe bağırıp çağırarak gelen liselilere su balonuyla ağızlarının payını veren,el ele mutlu mutlu oturan sevgililere gözünü ayırmadan bakıp rahatsız eden ben değil de kim olacak bu parkın koruyucusu. Şimdi gelelim bugün ne oldu. 3 barzo parkta oturuyor ve karşı binanın balkonunda da 3 pretty girl var. Simdi ben nezih parkın barzolar tarafından istila edilmesine mi üzüleyim, o 3 kızın bu barzolarla kesiştiğine mi?Hemen cazibemi attım ortaya. Aldım bir sigara çıktım balkona konuşturdum Birkaç bakış aldım hani yalan olmasın ama kontrol tamamiyle bende değildi. Büyük ihtimalle sigarayı pek beğenmediler yoksa ohooo biliyonuz ne kadar erik olduğumu. Ve aklıma o harika fikir geldi çık ve ukulele çal. lütfen burda enstrümana çok takılmadan geçerseniz minettar olurum. Çıktım başladım ukulele çalmaya yanlış da çalıyordum ama ne bilcekler. Kaptırdım kendimi bir riptide çalıyom bir over the rainbow ama hiç anlamıyorlar nerden bilsin cahiller. Neyse şarkıyı bitirdim bir alkış tufanı sardı dört bir yanımı. Ve o elindeki küçük şey ney hiçbir fikrim yok ve hangi şarkıyı çaldığın umrumda değil ama cok güzeldi bakışı var hepsinde. O harika minnettarlık ve aptal bir gülüşle içeriye girdim ukuleleyi bıraktım döndüm ne kızlar duruyor ne barzolar. Anlayacağınız mission completed ama kızlar gitmeyeydi daha iyiydi. Ma boys işte o üç kızdan birisi the one’dı demek isterdim ama ilk başta barzolara bakıyorlardı hani hanginiz yakıştırabilir böyle bir şeyi bana. Asla bir erik bunu yapmaz asla. Bu arada true story yalnız unutmayalim

Nezih Parkın Ilk ve Tek Koruyucusu (HIMTO)” üzerine bir yorum

Sen de osur lan, neyin eksik?

