Gelişmiş yazma deneyimlerine geçiyorum.


Aslına bakmayalım bence ama aslına bakarsanız burda ‘erkek’ sınıflandırması mı yapsam, kominiz mi olsam, trans birey kişiliğimle eriklikliğimi mi konuştursam bilemiyorum. Yazma konusunda üst düzey yeteneksiz 1 vatandaş olarak sevgili osuruğu cinliler, sizleri eleştirme nezaketsizliğinde bulunmak üzereyim..

Öncelikle ‘Nezih parkın koruyucusu’ bugün bayatlayan kurabiyelerden ötürü ultra depresif 1 gün geçiriyorken, Allah bin bereket versin şu nisan soğuğunda mizah konusu arıyordum.. Bence 3barzolar ne yapacaklarını kime oynayacaklarını tam olarak bilmiyorlar. ‘Takipteyim benim olacan Zülayha’ arkadaşlıkları, kirveleri ve sadıçları onları parlatmak için gayret sarfediyorlar. Ancak bu olay 1 eriğin hak ettiği ölçüde değerlendirilmemiş. Neyse canını yediğim ukulelist barzolarla etkileşme. Harikalıktan ölen insanlarız hepimiz ne münasebet.

Her ne düşündüysen aslında öyle değil demiş 221B, öyleyse erkekler ayrılmaz. ‘Maymun Çeşitleri’ adlı 1 başlığa rastlamıştım, şempazeler bile kendi aralarında ayrılıyormuş. Ancak erkek kişilerinde bu vasıflılığı göremiyorum çoğu zaman. Madem öyle; vasıfsız erkekler, sevdiğim bey, kanamara erkeği, vefasız vefasız arkadaşlık eden erkekler, ‘Galatasaray takımına santrfor yapsalar ne biçim oynarım’ fikrine sahiplik yapan erkek kişileri, ‘dünya s*kime minare’ barzolar.. Aman tanrım erkekler ayrışıyor! hay ağzını öpsün senin de arzuladığın, karşılıklı arzulaştığınız biri ya da birileri 221B.

Son olarak Lollygagger insanlara kahve ikram ettiğin zaman nezaket sahibi olacaksın, insalara neden starbaks içmediklerini sorduğun zaman kominiz derler sfsghj

xoxo

Gelişmiş yazma deneyimlerine geçiyorum.” üzerine 2 yorum

Sen de osur lan, neyin eksik?

