Starbucks’a Gittim Komünist Oldum


Merhaba sayın koklayıcılar, bugün ideolojimin değişime uğradığı bir gün oldu, neden mi? Hemmen anlatayım.

Ben ki kahve bilgi düzeyi Nescafe olan masum bir insanım, dedim ki hele bir gideyim şuraya neden popüler bir öğrenem. Yanımda da arkadaşlarım falan var işte. Ben öne atıldım iletişim kurmaya çalıştım oradaki çalışanla. İşte diyalog şu:

Ben: Merhaba, kahve alacaktım da.

Starbucksçı ablamız: Evet…

Ben: Kahve…

Starbucksçı ablamız: Soğuk ve var sıcak hangisi?

Ben: Haaa, sıcak olsun.

Starbucksçı ablamız: Süt bazlı mı krema bazlı mı?

Ben: (3ü 1 arada len) Süt bazlı olsun.

Starbucksçı ablamız: Fındıklı mı olsun karamelli mi?

Ben: (Haa fındıklı nescafe) Fındıklı olsun.

Starbucksçı ablamız: Kdsajhvxcz*h!sadj var bir de espressolu Kjflzxojnvwma*/! var hangisini istersiniz.

Ben: (Anneciğin) Hangisini tavsiye edersiniz?

Starbucksçı ablamız: (Hehehe anlamıyor) Ben Kasdakjsdhajmalherifaskldakjsbd öneririm hem çok acı değil hem de hoş farklı bir tadı var.

Ben: (Kesin sövdü bu aşufte) Aaa olur, peki o zaman hehehe.

Starbucksçı ablamız: (Gülmemeye çalışayım yazık) peki o zaman adınız neydi…

Falan fistan diye giden Ygs kıvamında harika bir sorguya maruz kalınca tabi afalladım. Çük kadar ve adını bilmediğim kahveye de harika bir para ödeyince tabi kendimi enseme vurulmuş, ekmeğim alınmış hissettim. “Ay starbaks, oha starbaks, ay çok elitim starbaks” tarzı gezen kızlara saygı duymaya başladım. Lan İngilizce bölümü okuyorum, elin Malezyalısı İngilizce konuşsa anlarım siz ne diyonuz bea? Bu benden starbaksa gelsin :

İşte o andan beri içimde aslında Kapitalizme olan bir nefret olduğunu fark ettim. Benim insanlarıma adlarını telaffuz edemedikleri şeyler satıyorlar! Yaşasın Sabahçı Kahvesi! Yaşasın Lüle Kıraathane! Tövbe olsun gidersem bir daha 😀

Starbucks’a Gittim Komünist Oldum” üzerine 2 yorum

Sen de osur lan, neyin eksik?

