love-rosie-3

Erkekler kaça ayrılır? Diye bir soru sorsam, muhtemelen her tipten birçok cevapla karşılaşırım. Ustura Kemal gibi takılan jilet takımlı kardeşlerimiz “adam olanlar ve hadım olanlar ” diye kendilerince bir ayrım yaparlar. Nerden bakarsak bakalım erkekler, kendilerini kategorilemekte hep bencil davranmışlardır. Bu yüzden bu işi kızlara bırakmakta fayda var diye düşünüyorum.

Potansiyel kızlar erkekleri üçe ayırır: zenginler, popülerler ve bunların hiçbirine sahip olmayanlar.

Ve diğerleriyse… -buraya gidersek konudan tamamıyla çıkmış oluyoruz mağlum kız milleti derin mevzular. Kaç!-

Biz limonata kızları, erkekleri: benimkiler , kankalarım , beğendiklerim, gereksizler ve adı lazım değiller olarak gruplandırmış bulunmaktayız. Bunlarda kendi aralarında gruplara ayrılır.

Benimkiler;

Bu kategorideki erkeklere ‘benden başka kimse’ yürüyemez, hallenemez, sahip olamaz, etkileşimde bulunması teklif dahi edilemez.

Kankalarım;

Adı üstüne kanka/kardeş lerdir. Her türlü muhabbet , dedikodu , eğlence, dertleşme mevzu bahis olabilir. Yan bakılan gözler oyulmaya ve bu kategoriden sonsuza kadar kovulmaya müsaittir.

Beğendiklerimiz;

1)Erikler

Erikler, adı üstünde erik gibi insanlardır. Bu gruba örnek olarak Xavier Samuel, Stephen Amell ve Leonardo Di Caprio’ yu örnek verebilirim.

2) Bezelyeler

Bunlar potansiyelini kullananlar insanlardır. Yeteneklerini kalkan yapar, fiziki açıklarını tamamlarlar. Karakterleri önce tatlı, sonra ekşi gelen jelibonlar gibidir.

Bu grubun insanları: “ben sevdim eller aldı, içimde acı kaldı”  , “o gitti bir daha dönmez diyorlar” ve “gidiyorum yolcu et” tir.

Tabiki anlamadınız. Amaçta buydu.

3) Fasulyeler

Bezelyelerin bir alt kategorisi olduğu için bu insanlar potansiyellerinin ve yeteneklerinin henüz farkına varamamış oldukları gibi “beğen geç” “şöyle yapsa daha iyi olur. Salak akıl edemiyo”  erkekleridir. Bu gruba birden fazla örnek vermeyi gereksiz buluyorum. Yoldan geçen herhangi biri.

Gereksizler;

Bunlar genelde aynaya bakmamış, karakter fukarası, cahil cüleyla , takipteyim benim olacan züleyha tipleridir. Aksan desen.. Neyse.

Adı lazım değiller;

“ay ben bununla nasıl çıkmışım?” “ıy ben bunu nasıl sevmişim?” “alçak herif bunu bana nasıl yapabilir” lerdir. Önemli olan hatalardan ders almak, boşverin bunları.

Genel olarak baktığımızda erkekler ayrılır arkadaşlar. Yine de siz bilirsiniz

” üzerine 5 yorum

Sen de osur lan, neyin eksik?

